Χαμένος στην Βιβλιοθήκη μου

Author: Γιώργος Ιωαννίδης / Labels:


17 Νοεμβρίου: Η Βιβλική εντολή «αυξάνεστε και πληθύνεστε» αποτελεί μια από τις αγαπημένες ρήσεις των απανταχού βιβλιοφάγων. Σύμφωνος λοιπόν και εγώ μ’ αυτή την επιταγή, δέχτηκα με περισσή χαρά σήμερα το πακέτο των βιβλίων που έφτασαν από όλες τις γωνιές του κόσμου.
Καταρχήν οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντρέα ο οποίος μου εντόπισε ένα σπάνιο τεύχος του περιοδικού Starfire του 1998, στο οποίο γίνεται λόγος για την ιερή μάντρα των Μεγάλων Παλαιών.
Παρέλαβα επίσης την μελέτη του Erik Hornung, The Secret Lore of Egypt: Its Impact on the West (2002), που αφορά την Αιγυπτιοσοφία και πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο τα αρχαία Αιγυπτιακά μυστήρια επηρέασαν τον Δυτικό Εσωτερισμό.
Το θέμα με ενδιαφέρει πολύ διότι, η εικόνα που έχουν σήμερα, οι απανταχού μύστες για την Αίγυπτο των παλαιών, είναι φιλτραρισμένη (παραποιημένη;) όχι από αρχαιολογικές έρευνες, αλλά από τα βαρύγδουπα έργα και τις εκλεπτυσμένες ιδέες που είχαν οι μεταγενέστεροι εραστές της φιλοσοφίας!
Μια άλλη, πολλά υποσχόμενη εργασία που έχω την χαρά να προσθέσω στην βιβλιοθήκη μου, είναι το Typhonian Teratomas: The Shadows of the Abyss (2008) της Mishlen Linden. Το βιβλίο ασχολείται με τις υπάρξεις που κατοικούν στα Κλιφωθικά τούνελ…
Φρικιαστικές μορφές και τέρατα που σκοπό έχουν να αφυπνίσουν την υπνωτισμένη από την καθημερινότητα, συνείδηση του αναζητητή, μέσα από το σοκ και τον φόβο.
Μαζί με τους παραπάνω τίτλους, παρέλαβα ακόμη τρία σπάνια έργα… αλλά γι’ αυτά έχω κάνει λόγο σε διαφορετικά σημεία αυτού του blog.

0 comments:

Post a Comment

Αγαπητέ επισκέπτη, άφησε εδώ το μήνυμα σου, μα να θυμάσαι, σχόλια που δεν αρμόζουν στο ημερολόγιο θα αφεθούν στην λήθη του κυβερνοχώρου!

Copyright 2009 | Based on a FoolBlogger's template, designed by Ophelia Nicholson.
The initial design was modified by Nikolaos Koumartzis for meta-δίκτυο and Hellenic Society of Metaphysics.