Confessiones

Author: Γιώργος Ιωαννίδης / Labels:

30 Απριλίου: Μια αλλαγή στο πρόγραμμα του περιοδικού με κράτησε για αρκετό διάστημα μακριά από τις μελέτες μου. Εκτός αυτού όμως, συνάντησα αρκετά εμπόδια τελευταία: Όπως θα θυμάστε, είχα έρθει σε επαφή με τον συγγραφέα Michael Ford για μια αποκλειστική συνέντευξη. Δυστυχώς όμως δεν έχω λάβει ακόμη τις απαντήσεις στο σταλμένο μου ερωτηματολόγιο, αν και δέχομαι διαρκώς μηνύματα που επικαλείτε την υπομονή μου! Παρόμοια, ο Khem Caigan, ενώ δέχτηκε αρχικά να απαντήσει στις ερωτήσεις μου για το εσωτερικό νόημα του necronomicon sigil που σχεδίασε και την σχέση του με τον αληθινό Σίμωνα… ξανά δεν έλαβα καμία απάντηση! Κάτι αντίστοιχο τέλος συνέβη με τους υπεύθυνους του Order of the Necronomicon. Ενδιαφέρον στην αρχή, αδιαφορία στην συνέχεια. Ποιος ξέρεις… ίσως οι Παλαιοί επιθυμούν να ανακαλύψω την δική μου αλήθεια (v.i.t.r.i.o.l.)
Δεν ήταν όμως όλα αρνητικά: συνάντησα στο Facebook ένα group που συστήνετε ως Ναός του Νυαρλαθοτέπ (έτος ιδρύσεως 1990). Δημιουργός του είναι κάποιος Γουικανός Michel Lefebvre (γεννήθηκε το 1974) και έχουν την έδρα τους στο Βέλγιο! Σύντομα θα μάθω περισσότερα γι’ αυτό το θέμα.
Σήμερα έφτασε στα χέρια μου μια ακόμη νεώτερη κινηματογραφική μεταφορά του The Dunwich Horror (παραγωγή 2008;). Κρίνοντας πάντως από το trailer είναι μια ακόμη αιματοβαμμένη b-movie με αδιάφορο τρόπο παρουσίασης του Mythos.
Ο καλός μου φίλος από την Ισπανία
diOshamuertO, εντόπισε στο εσωτερικό περιοδικό Aries (τ. 7, 2007) και μου έστειλε ένα εκπληκτικό πολυσέλιδο άρθρο για την μεταφυσική κληρονομιά του Λάβκραφτ, αποσπάσματα του οποίου ίσως ανεβάσω αργότερα στο site μου.
Παράλληλα, «ψαχουλεύοντας» το προσωπικό blog του Dan Harms (συγγραφέα του The Necronomicon Files), εντόπισα πολλές νέες πληροφορίες σχετικά με τον Σίμωνα και το τι τον επηρέασε για την δημιουργία του μαγικού του βιβλίου!! Αναμφίβολα το υλικό αυτό θα αποτελέσει εξαιρετικό συμπλήρωμα στον δεύτερο τόμο της μελέτης μου για το Νεκρονομικόν – του οποίου παρεμπίπτοντος, έχω ήδη διαρρυθμίσει την δομή του και ετοιμάζομε σε δυο μήνες περίπου για την έναρξη της συγγραφείς του!
Επίσης, ο Dan Harms σε ειδικό post που έκανε, αναφέρει πως το χαμένο βιβλίο του John Dee, το Ordines Descendens που αφορά της δαιμονική σκοπιά της Ενωχιανής μαγείας… είναι όπως το υποψιαζόμασταν όλοι, ένα σύγχρονο hoax…
Παρατήρησα επίσης μια αρχιτεκτονική λεπτομέρεια: όπως θα δείτε και εδώ, το μονοπάτι που οδηγεί στο μαντείο της Σίβυλλας στην Κύμη της Ιταλίας, έχει τραπεζοειδές σχήμα! Συνομιλώντας με τον φίλο και συνεργάτη Αλέξανδρο Γιαννακό μου σημείωσε πως επίσημα δεν υπάρχει κάποιος λόγος (πέρα από κάποια αρχιτεκτονικά οφέλη) για την κατασκευή του διαδρόμου με αυτή την μορφή.
Μήπως οι αρχαίοι τέκτονες διαμόρφωσαν έτσι αυτή την στοά σαν ένα μαγικό Τραπεζόεδρο ώστε να εκδηλώνετε με τις ιδιότητες μιας αλλοκοσμικής πύλης στο ανθρώπινο ασυνείδητο;
Τέλος, ανακάλυψα ένα εξαιρετικό blog που αφορά την αναζήτηση νοήματος στο πολυσύμπαν των απείρων πιθανοτήτων μας, όπως επίσης και μια σειρά από τεχνο-μυστικιστικά blogs που όλα τους επιδιώκουν να προσδιορίσουν το σημείο συνάντησης της μαγείας, του πνευματισμού και της τεχνολογίας!
Το θέμα αυτό με ενδιαφέρει πάρα πολύ: πιστεύω ακράδαντα πως το μέλλον στον τομέα του πρακτικού εσωτερισμού θα συμπεριλάβει την τεχνολογία. Άλλωστε, είναι γενετική αποστολή του ανθρώπου να εξελίσσετε. Γιατί όχι, το επόμενο βήμα να γίνει μέσω μιας κάποιας τεχνο-ενισχύσεις. Υπό αυτή την λογική, η Χαοτική Μαγεία που εκπροσωπεί σήμερα την μη-κομφορμιστική υπαρξιστική αγωνία του μεταμοντέρνου ανθρώπου, μπορεί κάλλιστα να περάσει σ’ ένα στάδιο Μετά-Χαοτισμού εκφράζοντας με μεγαλύτερη σιγουριά την αρχή πως η ατομική θέληση μπορεί να μεταβάλει το αντικειμενικό σύμπαν!

0 comments:

Post a Comment

Αγαπητέ επισκέπτη, άφησε εδώ το μήνυμα σου, μα να θυμάσαι, σχόλια που δεν αρμόζουν στο ημερολόγιο θα αφεθούν στην λήθη του κυβερνοχώρου!

Copyright 2009 | Based on a FoolBlogger's template, designed by Ophelia Nicholson.
The initial design was modified by Nikolaos Koumartzis for meta-δίκτυο and Hellenic Society of Metaphysics.