Confessiones

Author: Γιώργος Ιωαννίδης / Labels:

12 Απριλίου: Το τελευταίο διάστημα ήταν σημαντικά αποδοτικό για τις έρευνες μου αλλά και για τις επαφές μου με το εξωτερικό. Καταρχήν παρατήρησα με ευχαρίστηση πως δυο φίλοι έχουν προσθέσει στα links τους την ιστοσελίδα μου, πρόκειται για τον έλληνα Ιεροφάντη και για τον Ισπανό diOshamuertO. Τους ευχαριστώ θερμά και τους δυο! Επίσης οι γνωριμίες μου χάρης στον λογαριασμό μου στο facebook έχουν αυξηθεί σημαντικά, όσον αφορά ξένους συγγραφείς του εσωτερισμού, ενώ πρόσθεσα τελευταία και ένα προσωπικό group με τίτλο Necronomicon Gnosis. Μέχρι στιγμής όμως, ο σκοπός του θα παραμείνει ανενεργός…
Ίσως η μεγαλύτερη χαρά της περιόδου να ήρθε πριν δυο μέρες περίπου, όταν εντόπισα το προσωπικό e-mail του Khem Caigan, τον άνθρωπο που σχεδίασε το Necronomicon sigil και τα λοιπά μαγικά σύμβολα στο βιβλίο του Σίμωνα (1977). Κανονίσαμε ήδη μια μικρή συνέντευξη με σκοπό να αποσαφηνίσουμε ορισμένες σκοτεινές πλευρές του ζητήματος!
Και μιλώντας για συνεντεύξεις, βρήκα εδώ, μια εξαίρετη συνέντευξη αφιερωμένη στη Μαγεία, από τον Alan Moore που είχε δημοσιευτεί στο περιοδικό Arthur το 2003.
Από την άλλη, δυστυχώς ο κ. Ford έχει καθυστερήσει αρκετά την συνέντευξη που του είχα ζητήσει εδώ και καιρό. Από όσο μου είπε, εργάζεται εντατικά πάνω στο τελευταίο του βιβλίο, ένα μυθιστόρημα Λαβκραφτικού περιεχομένου με τίτλο Azathoth! Αλλά θα επιμείνω…
Το τελευταίο διάστημα επίσης, εργάστηκα αρκετά στο ζήτημα της Τυφώνειας Παράδοσης. Μαζί μάλιστα με τον καλό μου φίλο και στενό συνεργάτη, Αλέξανδρο Γιαννακό, εργαστήκαμε πάνω στην φιγούρα της Μαύρης-Παλλάδας Αθηνάς και την σχέση της με την αστρολατρεία του Σείριου! Το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας, θα δημοσιευτεί πολύ σύντομα…
Επίσης θα ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου για την νέα επερχόμενη εκδοτική κίνηση του Dragon Rouge: ο Alberto Brandi, υπεύθυνος της Στοάς Sothis στην Ιταλία, ολοκλήρωσε και κυκλοφόρησε μια εμπεριστατωμένη μελέτη για την ιστορία και την φιλοσοφία της Αριστερής ατραπού. La Via Oscura: Introduzione al Sentiero di Mano Sinistra. Το βιβλίο βρίσκεται ήδη στην φάση της αγγλικής του μετάφρασης και ελπίζω πως στις αρχές του επόμενου έτους θα κυκλοφορεί κανονικά και στα διεθνή βιβλιοπωλεία!
Τέλος μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση: σύμφωνα με το βιβλίο του Billie W. John, The Setian (2003), στο πίσω μέρος της εν λόγω Αιγυπτιακής πλακέτας, κάτω αριστερά, εμφανίζεται το ακαθόριστο ιερό ζώο του Σεθ να παίζει φλογέρα ενώ τα υπόλοιπα ζώα (μαζί και ένας Γρύπας!) κυνηγάει το ένα το άλλο! Μου είναι δύσκολο να μην συγκρίνω την συγκεκριμένη εικονογραφία με τον αυλό-παίκτη Πάνα, και φυσικά τον τυφλό μουσουργό Αζαθώθ!

0 comments:

Post a Comment

Αγαπητέ επισκέπτη, άφησε εδώ το μήνυμα σου, μα να θυμάσαι, σχόλια που δεν αρμόζουν στο ημερολόγιο θα αφεθούν στην λήθη του κυβερνοχώρου!

Copyright 2009 | Based on a FoolBlogger's template, designed by Ophelia Nicholson.
The initial design was modified by Nikolaos Koumartzis for meta-δίκτυο and Hellenic Society of Metaphysics.