UFOs, Ψυχεδελικά & η Μυστική Δύναμη των Αγγέλων

Author: Γιώργος Ιωαννίδης / Labels:


mystery τ. 68
(Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2010)

η ΒΙΒΛΟΣ των ΑΓΓΕΛΩΝ
Διαβάζοντας το πιο Επικίνδυνο Βιβλίο Μαγείας στον Κόσμο!
Οι Μέθοδοι για το Κάλεσμα των Αγγέλων & οι Θεραπευτικές τους Δονήσεις
Του Γιώργου Ιωαννίδη και της Αζίμα Λιάνα Ραφαήλ

[Έρευνα]
Εμφανίσεις
U F Os
σε Ελλάδα & Κύπρο

2008-2010
Απίστευτα Περιστατικά - Αποκλειστικό Υλικό
Φωτογραφίες & Μαρτυρίες
Του Χαράλαμπου Κουτσιαύτη

Η Μυστική Ιστορία των
ΨΥΧΕΔΕΛΙΚΩΝ

Τα Μανιτάρια των Σαμάνων,
οι Πρακτικές των Μάγια
και το Μυστικό του Κυκεώνα
Του Φίλιππου Αιβάζη

Μαγεία & Μυστικισμός
στα A N I M E

Του Γιώργου Ιωαννίδη

[αποκλειστικό]
Το mystery στο Σπίτι του Θηρίου
Μια Ελληνίδα ταξιδεύει στο Αβαείο
του Κρόουλυ στην Ιταλία
Γράφει η Άννα Αποστολίδου

Λ Ι Λ Ι Θ
Τα Σύμβολα & η Μαγεία της
Αρχαίας Μητέρας των Βαμπίρ
Του Γιώργου Ιωαννίδη

Walk-Ins
Άνθρωποι που Αντάλλαξαν
την Ψυχή τους
Της Άντζυ Ντρούλια

Σαββατογεννημένοι
Ξεχωριστοί Άνθρωποι
ή Δεισιδαιμονία;
Του Γιώργου Ιωαννίδη

Πυροβασία
Η Δύναμη να Περπατάς
Πάνω στη Φωτιά
Του Νικόλαου Κουμαρτζή

32 comments:

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Καθώς το τελευταίο διάστημα το εξωγήινο ζήτημα κοχλάζει περίεργα, το Mystery δημοσιεύει ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα-έρευνα για όλες τις εμφανίσεις UFO σε Ελλάδα και Κύπρο, τα τελευταία 3 χρόνια! Πρόκειται για ένα πραγματικά συλλεκτικό άρθρο που δεν πρέπει να χάσει κανείς...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Θέλοντας επίσης να προλάβω τους όποιους... «φιλικά» προσκείμενους σχολιαστές (!) το περιοδικό ΔΕΝ έγινε διμηνιαίο, αλλά εξαιτίας μιας έκτακτης (κυριολεκτικά τελευταίας στιγμής) αλλαγής στο πρόγραμμα, όπως και το γεγονός πως ο φόρτος εργασίας μου είναι αρκετά βεβαρημένος (λόγο προετοιμασίας του νέου μου βιβλίου), αποφασίσαμε να εκδώσουμε το παρών τεύχος στις 13 Ιανουαρίου. Το τεύχος 69 θα κυκλοφορήσει κανονικά στις 03 Μαρτίου, το 70 στις 05 Απριλίου, κ.ο.κ.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, και ελπίζω το πλούσιο περιεχόμενο αυτού του τεύχους να σας κρατήσει συντροφιά όλο το διάστημα μέχρι την κυκλοφορία του επόμενου...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Spyros Stabolas
Θα πάω να το πάρω σε λιγάκι έτσι κι αλλιώς αλλά μπορείτε να μου πείτε περιλιπτικά εντός δύο σειρών με τι έχει να κάνει το θέμα για τους Walk-Ins γιατί μου κίνησε εξαιρετικά την περιέργεια;

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Είναι αυτό ακριβώς που λέει ο τίτλος, άνθρωποι που όπως υποστηρίζουν, έχουν ανταλλάξει τις ψυχές τους με άλλες ψυχές!

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Mat Papadopoulou
α ωστε για τους αγγελους ηταν!εχω ενα βιβλιο που μιλαει γ αυτο απτο αρχετυπο και πραγματικα δεν εχω μετανιωσει!9α παω να το παρω γιατι δεν ειχα καταλαβει και πολλα απτο βιβλιο XD

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Panagiotis Kardaris
υπαρχει και ενα συστημα που καποιοι ισχυρίζονται ότι έρχεται από χρόνους αρχαίους και λέγεται μετανάστευση αλλα σε αυτό ο ενδιαφερομενος το κάνει χωρίς συναίνεση του άλλου.....
εννοοω την ανταλαγη ψυχών αλλα σε αυτήν την περίπτωση το θύμα πεθαίνει και ο θύτης πέρνει το σώμα του απο τι ισχυρίζονται οι διάφοροι που ασχολούνται

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Στο παρών τεύχος υπάρχουν δυο διαφορετικά άρθρα για Αγγέλους, το πρώτο αφορά ένα βιβλίο που υπόσχεται σ' αυτόν που θα το μελετήσει την αποκάλυψη του Άγιου Φύλακα Αγγέλου. Το βιβλίο αυτό όμως θεωρείτε επικίνδυνο (λόγω καταστροφών που του αποδίδεται) και μάλιστα κάποιοι απαγορεύουν ακόμη και την απλή ανάγνωση του!!

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Fotis Mpaltoumas
Κάτσε... για το βιβλίο του Αμπράμελιν λες;

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Ακριβώς! Στο άρθρο θα βρείτε μια βήμα προς βήμα παρουσίαση, εμπειρίες (θετικές και μη) και συμβουλές από άτομα που έχουν επιτύχει την διεργασία!

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλια από Facebook

Fotis Mpaltoumas
Δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο σύστημα, καθώς προτιμώ άλλες μεθόδους. Θυμάμαι όμως πως και η Dion Fortune στη Μυστική Καμπάλα και ο Aleister Crowley στο Magick in Theory and Practice λένε πως ο λόγος που οι υποψήφιοι αποτυγχάνουν ή/και κινδυνεύουν με αυτό επειδή δεν το ακολουθούν στο σύνολό του, αλλά κάνουν μόνο συγκεκριμένα πράγματα...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Πράγματι Φώτη! Στο άρθρο υπάρχει μια τέτοια εμπειρία...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Lucinda ChatNoir
Υπέροχο και αυτό το τεύχος, οπως πάντα αλλωστε :)

Anonymous said...

kyrie Iwannidh an to agorasw 8a kaw sta kazania ths kolasews? :)

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Χαχαχα! Ασφαλώς όχι :)
Αλλά και στην εξαιρετικά δυσάρεστη περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, θα μπορούσες να πραγματοποιήσεις ένα εξαιρετικό οδοιπορικό στις σκοτεινιές του Άδη, το οποίο και θα μπορούσαμε να δημοσιεύσουμε! Tι λες;

Anonymous said...

Καλημέρα,

Κατά την άποψή μου καλό είναι να αποφεύγεται η όποια αλλαγή ενός δεδομένου τελετουργικού από αυτόν που προτίθεται να μπει στην διαδικασία της τέλεσής του διότι, κατά κάποιον τρόπο, μπλοκάρει την όλη διαδικασία, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για το συγκεκριμένο σύστημα.

Βεβαίως ο κάθε άνθρωπος έχει μια ιδέα για τον εαυτό του και πιθανόν η εκτίμησή του να είναι ορθή και οι αλλαγές που σκέφτεται να έχουν καλύτερα αποτελέσματα, όμως ας ονομάσει το τελετουργικό με το όνομά του, το τελετουργικό του Κώστα, της Μαρίας, του Δημήτρη κλπ. Όχι ότι ο Αμπραμελίν θα τον κυνηγήσει νομικά αλλά τουλάχιστον δεν θα υπήρχε όλη αυτή η άσχημη φήμη για το συγκεκριμένο τυπικό το οποίο θεωρώ πως όταν τηρηθούν τα αρχικά χρονικά διαστήματα καθώς και όλα όσα αναφέρει σχετικά με τις προσευχές και τους καθαρισμούς θα φέρει καλά αποτελέσματα.

Για τις επικλήσεις τι να πω, ίσως να χρειάζονται ίσως όχι, εξαρτάται από τον δρόμο που επιλέγει ο κάθε ένας. Την συμμετοχή του παιδιού την θεωρώ υπερβολική, εάν εγώ έμπαινα στην διαδικασία τέλεσης δεν θα ακολουθούσα αυτή την συμβουλή, άλλο τότε άλλο τώρα, κινούμαστε ως κοινωνία διαφορετικά απέναντι στα παιδιά και θεωρώ πως θα δημιουργούνταν θέματα στον εσωτερικό κόσμο του ασκούμενου.

υ.γ. πάντως δεν ήξερα αυτό με τους 18 μήνες που αναφέρεις και πάντα αναρωτιόμουν πως είναι δυνατόν να φέρνει αυτό το αποτέλεσμα σε 6 μήνες.

pyramid

Γιώργος Ιωαννίδης said...

Σχετικά με την παρουσία παιδιού: δεν είναι το μοναδικό μαγικό έργο που αναφέρει παιδιά, το ίδιο συμβαίνει και στην Σολωμονική γραμματεία. Ο λόγος; Έχει να κάνει με την αθωότητα των παιδιών, καθώς απέχουν από τις ενήλικες έγνοιες, το πόσο κοντά βρίσκονται στον Θεό. Βλέπε και Λουκάς 18: 15-17.

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Stauros Kakouras
Sugnwmh re paidia, alla apo pote kai apo pion thewreite The Sacred Magic of Abramelin the Mage epikindino?? Episeis to vivlio afto den exei katastrafei pote opos exoune alla grimoria ths epoxhs.!!Ena aplo vivlio einai me right hand path periexomeno kai me ena amfilegomeno susthma pou se kapious exei leitourgisei se kapious oxi.. Uparxoune polla grimoria polu pio Infamous apo to vivlio tou Abramelin..

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Philip Aivazis
Θεωρούνταν επικίνδυνο από άτομα που σχετίζονταν με τη Golden Dawn ή μεταγενέστερα παρακλάδια της. Το γεγονός ότι μετά την επίτευξη της Γνώσης και Επικοινωνίας με τον Άγιο Φύλακα Άγγελο, ο Μάγος έπρεπε να καλέσει όλη την ιεραρχία των δαιμόνων και να τους ορκίσει σε υπακοή σε αυτό τον Άγγελο μάλλον προκαλούσε δέος και φόβο, ειδικά σε άτομα που δεν είχαν μεγαλώσει με ταινίες τρόμου και metal ακούσματα ;-)
Γι' αυτό άλλωστε και ελάχιστα μέλη της παλιάς GD και των μεταγενέστερων παρακλαδιών της ασχολήθηκαν με το Βιβλίο αυτό. Νομίζω μάλιστα ότι μόνο ο Κρόουλυ επιχείρησε σχετική εργασία, την οποία και διέκοψε προκειμένου να μεταβεί στο Παρίσι και να βοηθήσει τον Mathers στις εσωτερικές διαμάχες της GD. Σε σύγχρονες GD υπάρχουν άτομα που έχουν ολοκληρώσει την εργασία του Βιβλίου.

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Stauros Kakouras
Sunfwna me ta logia tou Mathers, o opios lei :<>..
Malon oute o Mathers to thewrei toso epikindino kathws kai episeis se oloklhro to foreword den anaferei kati tetio, To mono pou lei einai oti pistevei oti einai ena apo ta pio aksiologa vivlia mageias, ths epoxhs tou. An eixe ena toso megalo vathmo epikindunothtas opou akoma kai h anagnwsh tou mporei na prokalesei kako, opws legetai parapanw den tha ekane kan logo na anaferei gia kapion pou den einai practitioner na to diavasei, giati opws eides lei Both To the Historian and the practitioner... O Crowley Apo tha allh oloklhrwse me eputixia olo to teletourgiko, sumfwna me ta logia tou, kai sto Equinox of the gods anaferei: <> Afto pou ksexase na kanei htan ena effective banishing sto Boleskin House, me apotelesma na minei pageideumenh ekei opiadhpote arnhtikh energeia uphrxe apo to teeletourgiko. Kati pou tha mporouse na simvei se ena opiodhpote Ritual epikliseis...KAi den nomizw oti mono atoma tou GDexoune teliwsei to teletourgiko, einai sigoura polla atoma kai sigoura einai kai apo polla alla diaforetika orders...O Logos pou oi perosoteroi occultists den asxolounte shmera me afto to vivlio einai dioti exei terastio xroniko diasthma enasxoliseis kai entatikou eksantlitikou working, kai oxi giati einai epikindino.. Oso epikindino einai to na asxolise me to occult kai na kaneis epikliseis xwris na exeis gnwsh, (pou to pio pithanon einai oti den tha exeis kanena apotelesma para na sou simvei kati asxhmo).. Allo toso epikindinh einai kai h enasxolish me to The sacred book of Abramelin the mage... Efxaristw.

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

John Papapanagiotou
I agree with stauros. For the view of GD on the book..
Though each book and ach ritual is dangerous this has to do with the alignment the Magos chooses to follow, therefore its all sacred and dangerous!

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Philip Aivazis
Κυρίως τον καιρό της Dion Fortune έχουμε αναφορές για την υποτιθέμενη επικινδυνότητα του Βιβλίου ενώ σε σχετικό του άρθρο ο Nick Farell αναφέρει ότι από τα παλιά μέλη του GD Ναού Whare Atua οι μισοί το αντιμετώπιζαν με σεβασμό και οι άλλοι... μισοί με φόβο. Προσωπικά θεωρώ ότι τέτοιοι φόβοι είναι αδικαιολόγητοι και ίσως να οφείλονταν στην μυστικοπάθεια που χαρακτήριζε τα παρακλάδια της Χρυσής Αυγής στα μέσα του 20ου αιώνα, που ευνοούσε τη δημιουργία τέτοιων "ιστοριών τρόμου".

Παραπάνω ανέφερα ότι σύγχρονοι GD μάγοι έχουν τελέσει την εργασία του Αμπραμελίν για να επισημάνω ότι πλέον οι GDers γενικά έχουν μια πιο ισορροπημένη και ψύχραιμη προσέγγιση από αυτήν πολλών προκατόχων τους. Δεν ήθελα να υπονοήσω ότι μόνο οι GDers την έχουν επιτύχει.

Ο Κρόουλυ στο Boleskine δεν ολοκλήρωσε την εργασία του Αμπραμελίν, παρά μόνο μια 18μηνη προπαρασκευή. Κατόπιν πήγε στο Παρίσι καλεσμένος από τον Mathers. Όταν αργότερα στην Κίνα αποφάσισε να ολοκληρώσει την εργασία το έκανε αφήνοντας κατά μέρος την αυστηρή δομή του βιβλίου και κρατώντας μόνο την ουσία του που συμπυκνώνεται στη φράση Invoke often και χρησιμοποίησε μόνο το Preliminary invocation of the Goetia ή Augoeides Invocation. Μεταγενέστερα τελετουργικά του όπως το Samekh και το Ritual VIII απηχούν τη νέα του προσέγγιση

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Sasha Non Serviat
Επικίνδυνος είναι ο εγκέφαλος του εκάστοτε αναζητητή όταν δεν έχει φροντίσει να λάβει τις απαραίτητες γνώσεις,να συγκροτήσει το είναι του, και να καταλάβει τι και γιατί τελεί. Ασχέτως για ποιό σύστημα πρόκειται.

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

John Papapanagiotou
Ακριβώς οποιαδήποτε μάζα ενέργειας προσβάλλει το πεδίο του δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ενέργεια την οποία ο ίδιος δημιούργησε για να επαναφέρει την αρμονία που δοαταράχτηκε απο την αλλαζονεία του!

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Stauros Kakouras
Sumfwnw apoluta me thn Sasha kai einai akrivws afto pou enoousa kai sto telos tou post mou...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

John Papapanagiotou
Και τι defines dangerous? είναι το μέγεθος του Manifestation? Δηλαδή κάτι απο Grimoire? Ακόμα και άλλες μορφές του έργου που δεν περιέχουν τέτοιου είδους αποτελέσματα και ακόμα και με πολύ πιο απλό manifestation/Visualization ειναι πιο καρποφόρες και <ισχυρές) όπως πχ το PGM

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Stauros Kakouras
O Crowley apo th allh mporei na mhn teleiwse to teletourgiko opos einai akrivws sto Sacred book of Abramelin, alla h ousia einai oti efere hs peras to ergo pou anaferei to vivlio me to swsto apotelesma.. Opios tropo kai an aftos xrisimopiise meta..

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Stauros Kakouras
Afth h praxh tou Crowley mas dixnei pali oti To Vivlio tou Abramelin den einai kai toso effective giati an htane den tha evriske alles methodous gia na teliwsei to ritual...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Philip Aivazis
Σταύρο συμφωνώ κι εγώ με τα όσα αναφέρεις. Σε τελική ανάλυση ένα ζήτημα τόσο προσωπικό όσο η Γνώση και Επικοινωνία με τον Άγιο Φύλακα Άγγελο δεν μπορεί να βασίζεται σε αυστηρά προκαθορισμένα τυπικά καθώς όπως λέει κι ο AC "Κανένας δεν γνωρίζει τον Θεό του πλησίον του ούτε και την Τελετή που Τον επικαλείται".

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Fotis Mpaltoumas
Eπειδή όπως έγραψα ηδη δεν έχω ασχοληθεί πέρα από καθαρά ενημερωτικά πλαίσια με το σύστημα του Abramelin, δεν ξέρω κατά πόσο όλη η κινδυνολογία για αυτό ισχύει. Γεγονός είναι πάντως πως και σήμερα συζητιέται πολύ... αν μπει κανείς σε οποιοδ...ήποτε -αξιοπρεπη-χώρο εσωτερισμού (πχ EvocationMagic) θα δει ότι υπάρχουν πολλοί που δοκιμάζουν - ή θέλουν να δοκιμάσουν - το σύστημα. Και πολλούς άλλους να τους απαντάνε ότι μπορούν να το δοκιμάσουν, αν έχουν τα μέσα, αλλά ότι υπάρχουν και πιο αποτελεσματικοί τρόποι. Κατά συνέπεια, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαμε να το πούμε "απαγορευμένο" στη σημερινή εποχή. Προσωπικά, θεωρώ ότι όλες αυτές οι απαιτήσεις του - 6μηνη απομόνωση από τα "εγκόσμια" για παράδειγμα - δεν ταιριάζουν στο σημερινό άνθρωπο... και επειδή υπάρχουν πολλοί - πραγματικά πολλοί - τρόποι να έρθεις σε επαφή με τον Ανώτερο Εαυτό/Άγιο Φύλακα Άγγελο, θα έλεγα ότι το σύστημα του Abramelin πραγματικά δεν αξίζει όλο αυτό το Hype που έχει γύρω από το όνομά του...

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Anna Apostolidou
Τείνω να πιστεύω ότι ο 'κίνδυνος' ή η επιτυχία εξαρτώνται από την αληθινή (υποσυνείδητη πολλές φορές) πρόθεση και όχι από οποιεσδήποτε λέξεις/σύμβολα/τυπικά.

Γιώργος Ιωαννίδης said...

σχόλιο από Facebook

Panagioths Parasidhs
epitelous kai kapoios tolma na kanei logo gia th mageai kai to mistikismo sta anime . :)

Anonymous said...

Α! δεν μπαίνω στο facebook και δεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσα σχόλια!

Ναι Γιώργο, ξέρω γιατί χρησιμοποιείται το παιδί αλλά λέω ότι μάλλον θα φέρει περισσότερα πλην από συν.

Φώτη (Mpaltoumas) κατά την άποψή μου βιάζεσαι να κρίνεις τι αξίζει και τι όχι και πόσω μάλλον για κάτι που δεν γνωρίζεις.

pyramid

Post a Comment

Αγαπητέ επισκέπτη, άφησε εδώ το μήνυμα σου, μα να θυμάσαι, σχόλια που δεν αρμόζουν στο ημερολόγιο θα αφεθούν στην λήθη του κυβερνοχώρου!

Copyright 2009 | Based on a FoolBlogger's template, designed by Ophelia Nicholson.
The initial design was modified by Nikolaos Koumartzis for meta-δίκτυο and Hellenic Society of Metaphysics.